FANDOM

POWRÓT ŻULMIETKA(cz.Powrat Zulmetka)

  • Rozpoczęcie pracy:w połowie stycznia
  • Koniec pracy:w połowie lutego
  • Ilość pytań:100(tak naprawdę 101, gdyż napisaliśmy dwa pytania 94)
  • Twórcy:Pietrek10,Yeremi300,11xd,Toxic XJ,Ajax(Ithilloth)
  • Twórca(y) okładki:Pietrek10,11xd
  • Kto przechowuje:TOXIC XJ

Gra opowiada oniezliczonej ilośi rzeczy, ale głównie skupia się wokół Żulmietka.Żulmietek to władca(i twórca)największego państwa w Europie-Fabryki Bimbru(inaczej Bimbrowni-obie nazwy są poprawne).Prowadzi spokojne życie-wiadomo na czym ono polega(xd).W Bimbrowni jest ustrój polityczny zwany tzw. dyktarura(a nie anarchią)Tymczasem obok Bimbrowni powstają inne państwa(Wielka Republika Słowacji,Zjednoczona Repubplika Placków.Mała Republika Estonii).Co zrobi z tego względu Żulmietek? Czytaj 5 Rozbiór Polski!

CZAS HARDKORÓW

  • Rozpoczęcie pracy:koniec stycznia
  • Koniec pracy:koniec lutego
  • Ilość pytań:50
  • Twórcy:11xd,TOXIC XJ,Pietrek10,King,Yeremi300,(Ej! Jeszcze ja!) Ajax
  • Twórca(y) okładki:11xd
  • Kto przechowuje:11xd

Mini gra oparta na faktach.Przedstawia życie Lwa Trockiego.Prawie wszystko jest tak samo,z jednym wyjątkiem.W roli Trockiego jest Hardkor.Na początku Hardkor wzywa wszystkich socjalistów(Lenin,Stalin,Breżniew),aby pomogli mu w zrobieniu czegoś hardkorowego.Co z tego wyniknie? Przeczytaj ,,Czas...!

BO ŚNIEG

  • Rozpoczęcie prac:początek lutego
  • Koniec pracy: połowa kwietnia
  • Ilość pytań: 90 i coś
  • Twórcy:11xd,TOXIC XJ,Pietrek10,Ajax(Ithilloth)
  • Okładka:11xd,TOXIC XJ
  • Kto przechowuje: TOXIC XJ

AKT I Dostajemy propozycję wakacji w Gori,ale odmawiamy (Bo śnieg).A w Gori mieszka Breżniew! Zasuwamy do Hitlera i oglądamy TV.Dowiadujemy się,że mamy II linię kolejową,że koń Piłsudzkiego nie żyje,a 50-letni Breżniew zdetonował bombę bośniegową! Robimy masakrę pilotem i pijemy herbatkę u Hitlera w salonie,a następnie idziemy do MONOPOLa.Tam czeka na nas Leonid.Należy kupić 5 wyrzutków i ( stojąc pod reklamą wina ,,Wyźutek) zrobić z nich koktajl Mołotowa.Nalewamy kieliszeczek.Breżniew znika i pojawia się... NKWD!!!Rozwalamy ich PM typu 100 i, robiąc rozróbe wypijamy kieliszeczek. Jedziemy do Hardkorowa.Pada śnieg,a w miejscu twojego ulubionego shopu ( HRABO) jest wielka dziura!Niszzymy czołgiem ambasadę i idziemy do opery.Tam Harkorzy nawalają nas z instrumentów muycznych,a my ze stoickim spokojem kupujemy śmietanę,której boją się Hardkorzy.Zabijamy ich i jemy 7Days'a.Na zablokowaną przez śnieg drogę do sklępu wylewamy herbatkę Leonida.Śnieg się roztapia,a my przejmujemy działalnosć pustego sklepu.Kupujemy świat i wołamy Hardkorów,który przychodzą,aby zabić Alexa.Zapraszamy Alexa do Leonida i przedstawiamy Alexa Leonidowi jako kumpla.Pomagamy Leonidowi innymi bombami i chwalimy się Hitlerowi,który daje nam frytki i hamburgera z serkiem wiejskim.Chcemy zabićHitlera,ale idziemy do Burger King'a. Ale Burger jest rozwalony,więc niszczymy ambasadę i spalamy terrorystów.Wołamy Lenina,który daje nam PM typu 100.Zabijamy gości,ale jednemu żyjącemu wypada kartka.

AKT II Wzywamy Kubę ( Wyrzutka), aby wyciągnął coś od gośćia,który umiera i mówi,że guru jego sekty chce dorać Lenina!Lecimy z Kubą do Singapuru i zabijamy podejrzanych gostków,z których jeden to ten głupi guru Popcorn.Wołamy Brzetysława(Wyrzutka),ale on jest zbyt podniecony,więc go kopiemy.On płacze i wraca do swojej knajpki w Leningradzie.Wołamy Brzetka na test DNA i pod jego nieobecność czytamy wyniki.Brztek przychodzi i sięwnerwia,ale Kuba go hamuje i zamawiamy pizzę.Wzywamy LOL'a i każemy Brzetkowi z nim walczyć.Kręcimy pojedynek,przeżucamy go na kasety i sprzedajemy.Idziemy do HRABO.Tam są żule więc uciekamy,ale walczymy z żulami Arisaką.Wzywamy Wyrzutki.Brzetek,mówi,że Kuba je obiad.Brzetek robi siekaninkę.W międzyczasie Kuba kończy obiad i zabiera Brzetkowi Arisakę.Płaczemy z Brzetkiem i odsyłamy Kubę.

BIMBER connecting people

Okładka:bardzo kolorowa. :( Początek prac: kwiecień Twórcy: magikx,Ajax(Ithilloth),KIng Pytania:40/50 Koniec prac: nieustannie się oddala Podział: wyłącznie na pytania Przechowuje: magikx

Brak możliwości do streszczenia

JAKES TOND 1,2,3

  • Trójka się gdzieś zapodziała i muszę zrobić nową
  • Okładka: Szara, czasami kolorowa
  • Autorzy: Ajax (Ithilloth) /Wiecie, na przyszłość będę potrzebował kogoś do pomocy/
  • Przechowuje: Ajax (Ithilloth)
  • Początek prac: Koniec marca, początek kwietnia
  • Planowana końcówka: Chcę skończyć około siódmej części, ale raczej dopnę do dziesiątej
  • Kategoria: Komix

Więcej z Fandomu

Losowa wiki